2015. február 15., vasárnap

Káosz Valenti napon & a B terv // Chaos on Valentine's day & plan B

I don't like Valentine's day, however I'm not against any "imported" holidays...I just simply avoid those things about which too many people going crazy. So I decided to have a creative Saturday afternoon and finish the square shaped ring that was still waiting for its final version.

Nem szeretem a Valentin napot, pedig semmi bajom az amcsikkal...egyszerűen csak elemi ellenállás van bennem sok dolog iránt amit a tömeg imád. Szóval gondoltam kihasználom a szabad szombat délutánt, és kezdek valamit azzal a négyszögletes gyűrűalappal amit már korábban elkészítettem de várt a végkifejletre. 

I already had the plan for a while, but never thought that it took 6 hours to get it done. I really don't want to go into details, so briefly: everything was fine til I started to folder the last "berry" onto the ring (with left hand of course) but I was too impatient so the whole ring had fallen apart. Then I accidentaly dropped the glowing "berry" on the carpet so I almost managed to set the house on fire. Here came a nervous breakdown spiced with a 10-minutes hissy (!) (during which I realized that Ashton Kuther was kissing really lame ...of course not me, but his partner in the film, Valentine's day), but finally I could finish the ring. 

Az ötlet már régen megvolt, csak azt nem képzeltem, hogy a kivitelezés úgy netto 5-6 órácskát vesz majd igénybe. Nem ragoznám, csak címszavakban: minden ment mint a karikacsapás, aztán kis szenvedés és balkezes forrasztás után fent volt a második "bogyó" is, majd a befejezés előtt túl türelmetlen voltam, és mindent elrontottam egy kelleténél melegebbre állított lánggal (tehát elengedett az eddigi forrasztás az előző részeknél is), ezek után a negyedszeri próbálkozásnál elejtettem a kb 1000 fokon izzó lencsét, ami a szőnyegen landolt kis híjján felgyújtva a lakást. Következett egy kis tombolás majd bömbölés (!) (közben Ashton Kutcher épp bénán csókolt..na nem engem csak a Valentin nap című filmben az éppen ügyeletes főhősnőt), de aztán maradék józan eszemet összeszedve és türelmesen, figyelve az anyag jelzéseire sikerült az összes részt a helyére rögzítenem...végülis pont mint egy párkapcsolatban :D

I was not sure whether I need to put one more "leaf" on the ring (which symbolizes my yearning for spring)

Abban viszont nem voltam biztos, hogy tuningoljan-e még a gyűrűt - ami amúgy a tavasz-várásomat hivatott tükrözni - még egy "levéllel" (bogyóval, csónakkal, szilvamaggal, kinek hogy tetszik)  


This version seemed to be too much...

Valahogy ez már kicsit soknak tűnt... 


So after consulting with my friend I decided to stay at the original version:

Úgyhogy - ösztöneimre hallgatva, és egy gyors konzultáció után - maradt az eredeti verzió:




It didn't take a second to decide what the big plum-stone will be. I really believe that everything is at poise: the extra time I spent on the first ring had been "credited" this time. So this is how I created a new favorite only in 60 minutes :-)

Őszintén szólva egy pillanatig nem tanakodtam mi legyen a nagy "szilvamag"ból. Vannak napok amikor minden gyorsan és egyszerűen megy. Abban pedig hiszek, hogy amit a sors egyik kezével elvesz, azt másikkal visszaadja. Ennek köszönhetően gyűrűhajlításostul, forrasztásostul kész voltam egy óra alatt (pedig ez az elhelyezés sem igérkezett egy fáklyás menetnek...) Így lett a B tervből egy új kedvenc :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése