2014. október 25., szombat

Az úgy volt... // I was to do it, really...

Gondoltam egyet, és kivettem a hosszúhétvége előtti három napot, kreálva így egy egész hetes szabadságot. Már előre örültem, hogy mennyi mindent tudok majd csinálni, egy csomó ékszert, befejezem a "tojás" kollekciót, előkészítek egy másikat, meg úgy egyáltalán: időmilliomos leszek :-)

Aztán úgy alakult, hogy...

Last week I had a long holiday and I was happy, full with plans about my new collection, and all those tasks which I'll be able to finish during this period. Yahoo, I thought I would be a time-millionair! :)
And then...

...spontán ötlettől vezérelve autóztunk egy kicsit, hogy ott lehessünk a barátaink első nagy koncertjén. Jegyezd meg ezt a nevet, mert találkozni fogsz még vele: Other Planet :-)

...spontenously we drove two hours to be at our friend's first big concert. Just remember the name: Other Planet! You will hear about them soon! :)


...hódoltam kicsit másik szenvedélyemnek is. Tudod, hogy imádok főzni, és az Alexandrában hatalmas leárazás van, így tegnaptól a gyűjteményemben tudhatom A Mester könyvét. Ferran Adriá...heves szívverés, gyönyörűségtől kibuggyanó könnycsepp elmorzsol, sóhaj, lapoz... :D plusz elővettem még párat a szakácskönyveim közül még egy kis inspirációért :-)

I was addicted to my other passion and bought some cookbooks. Ferran Adriá...OMG, tears in my eyes, yummy... :)



....csaptunk egy csajos görbe estét :-)
...had a night-out with one of my girls :)


 ...csatangoltam a Duna parton uszadékfa után kutatva. Jelenleg a vízállás miatt Duna-Orsi 1:0
...had a short tour on the banks of Danube looking for driftwood...due to the high water level Danube-Orsi 1:0 



....azért dolgoztam is az ékszereken, nem keveset, és - a nagyon "felhasználóbarát" 9-15:30ig tartó nyitvatartás ellenére - sikerült megvennem kb fél négyzetméternyi rézlemezt és pár méternyi huzalt. Ezekkel elleszek egy ideig :-)
...of course I was working on my jewelries and managed to buy some copper wire and plate (despite of the really "userfriendly" opening hours: 9am-3.30pm) 



 ...kipróbáltam hogyan lehet patinát készíteni, de ez megér egy misét (akarom mondani: egy önálló bejegyzést)
...I had a trial how to create patina on copper...but this is worth to have a separate post


Szóval volt itt minden, olyan is amit terveztem, olyan is amit nem, de mindennek helye és ideje volt. És nekem ez a legfontosabb :-)

As You can see I had a lot to do. Some of these were planned, some of them not, but they were all qualitative time spending with my beloved ones. And this is what is the most important to me :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése