2014. október 20., hétfő

Mástól tanulni jó...barátoktól meg mégjobb! // It's good to learn from others...even better from friends!

Van nekünk egy barátunk, aki egy szuper blogot vezet. Mindenféle - mások által kacatnak vélt - dolgokból készít szuper lakberendezési tárgyakat, bútorokat. Nézzetek be hozzá www.nemmindlom.blogspot.hu
Amikor azonban bútorfestésre kerül sor, ez a srác mindent visszacsiszol. Ha kell, ha nem, mindent :-) Azért is olvasgassatok nála, mert én nem vagyok szakértő és csak randalírozok ezen a területen, de megmutatom, hogy milyen frankó "koptatott" hatást lehet ezzel a technikával elérni:

We have a friend who is running the following blog, where he shows how he transforms old furniture to brand-new design items. Have a look at his webpage: www.nemmindlom.blogspot.hu
The only technique he always applies - I guess this is his mark - is that he is abrading everything. Just some examples as a taste of his works: 




És hogy mi jutott eszembe: EZ MENNYIRE JÓL NÉZ KI...NE MÁR, HOGY EZ NEM MŰKÖDNE ÉKSZEREN IS! :-) Úgyhogy csináltam pár próbát különböző anyagokkal és festékekkel, és megálmodtam egy medált...most nézem, hogy a színek hasonlósága csak a véletlen műve. Nem szeretem a kéket, de szeretném majd egy másik projekthez használni, úgyhogy igent mondtam rá. Ráfestettem az alapra, jött még egy réteg a csoda-kerámiából, aztán az a bizonyos visszacsiszolás....ééés jelentem: még ékszer esetében is működik. Én imádom, még talán így a kéket is :-)

The first thing I realized when I saw them is: "OMG, looking so cool!!! It should work on jewelries too!!!!" So I created some test-pieces, and designed a pedant (I do not like blue but I will have a project later where I would like to use this color, so I said yes to it). I created the base of the pedant, then I colored it and put one more really thin layer of clay at the surface. Then came the miracle: polishing it really gently ... and YES, IT WORKS! :) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése